Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Tuesday 22 February 2011

Jom! Add FaceBook MedicMesir !

Salam semua 'Friends' FB UmmiMM,

Ummi amat menghargai sokongan semua anak-anak Mesir, pegawai-pegawai di Mesir dan Malaysia serta mereka yang terlibat dengan Mesir terhadap MedicMesir. Kemanisan ukhuwah yang kita bina keranaNYA, tidak mengira agensi serta mungkin perbezaan pendapat atau pendekatan yang diambil beberapa tindakan.

UmmiMM amat menghargai mereka yang secara aktif berkomunikasi sebagai 'Friend' didalam FM UmmiMM. Berita suka duka kita kongsi bersama, senda gurau kita berseloka. Bagaimanapun, UmmiMM merasakan FB UmmiMM telah menjadi agak 'personal'.

Oleh itu, dalam masa anda adalah juga 'Friend' didalam FB UmmiMM, supaya kita terus berukhuwah. Ummi ingin mencadangkan anda semua menyertai FaceBook MedicMesir untuk urusan dan makluman yang lebih serius. Klik sini untuk menyertai http://www.facebook.com/MedicMesir

FaceBook muhafazah dan 'batch' masing-masing akan dikekalkan. Oleh itu, bermula saat ini, semua hebahan mengenai Mesir akan disalurkan ke FB MedicMesir dan bukannya di FB UmmiMM.

Harap Maklum

Salam sayang dan sayang untuk Friends FB UmmiMM :-)





No comments:

Post a Comment