Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 7 February 2013

RAYUAN TAJAAN BUAT PELAJAR YANG LULUS KE TAHUN 2 TAPI MASIH TIADA TAJAAN


Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum wbth,

1. Semoga kita semua berada didalam pemeliharaan Allah swt dan diberi kekuatan untuk istiqamah didalam mujahadah ini.

2. Posting terdahulu mengenai usaha rayuan mendapatkan wang saku bagi mereka yang telah mendapat tajaan MARA dan JPA adalah dirujuk http://www.medicmesir.blogspot.com/2013/02/rayuan-tambahan-elaun-wang-saku-bagi.html

3.Oleh itu, posting ini merujuk kepada anak-anak MedicMesir yang masih belum mendapat tajaan.  Sila ambil maklum, seperti biasa tajaan JPA atau MARA adalah untuk mereka yang memperolehi Jayyid Jiddan dan Mumtaz. Namun, memandangkan ada juga beberapa kes sebelum ini kelulusan diberikan kepada mereka yang memperolehi keputusan Maqbul dan Jayyid. Oleh itu, MedicMesir mengambil peluang untuk menghantar rayuan untuk mereka yang memperolehi Maqbul dan Jayyid juga.

4. Sila ambil maklum bahawa, ini adalah usaha tambahan MedicMesir didalam memastikan anak-anak MedicMesir diberi peluang tajaan. Bagaimanapun, keputusan adalah HAK MUTLAK penaja.

5.  Rayuan ini dengan anggapan, anda telah memohon JPA atau MARA pada tahun 2012, tetapi keputusan GAGAL atau TIADA BERITA. 

6. Apa jua pun keputusan peperiksaan anda, sila pastikan anda memohon JPA yang kini dibuka sehingga 28hb Februari 2013. Segala permohonan sila berurusan terus dengan JPA.
Mohon di link ini http://esilav2.jpa.gov.my/online_progs/epermohonan/index.php?program=PYLN

6. HANYA BAGI UNTUK TUJUAN RAYUAN, mohon kesemua anak-anak MedicMesir yang masih belum mendapat tajaan setakat hari ini mengisi makluman dilink ini.
BORANG RAYUAN TAJAAN JPA / MARA 2013

7. Untuk tujuan ini, mohon untuk email slip keputusan terakhir ke email zana.medicmesir@gmail.com sebelum 15hb Februari 2013. Untuk memudahkan urusan sila hantar email dengan subjek : NAMA PELAJAR (RAYUAN TAJAAN).

8. Segala pertanyaan sila email ke zana.medicmesir@gmail.com. Semoga usaha ini dimudahkan dan mendatangkan manfaat. Ameen.

Salam,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment