Permohonan melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi ke Mesir masih dibuka. Terhad hanya kemasukan ke Universiti Al Azhar sahaja sehingga 1hb Oktober 2017. Segala pertanyaan boleh terus hubungi Encik Fakrul 0197586167 , Cik Nadirah 0133023030 , Dr Ahmad 0133061313 , UmmiMM 0196206167

Thursday 19 September 2013

URUSAN 'PINDAH KREDIT' PELAJAR 'PREDENTAL / TAHUN 1' PROGRAM PERGIGIAN KE MALAYSIA

Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum wbth, Semoga sentiasa didalam rahmat dan pemeliharaan Allah swt.

1. Posting ini merujuk kepada permohonan pindah kredit pelajar pergigian. Usaha ini khas kepada pelajar Program Pergigian yang telah menamatkan preDental dan Tahun 1.

2. Semua pelajar perlu memohon di portal KPM seperti yang dimaklumkan didalam posting awal. Permohonan melalui KPM hanya akan dibuka bermula 24 September 2013 sehingga 8 Oktober 2013.

3. Bagi pelajar yang telah membuat keputusan untuk tidak kembali ke Mesir atau sedang meninjau peluang penempatan yang ada di Malaysia, mohon jika dapat mendaftar di link ini MAKLUMAN PELUANG PINDAH KREDIT PELAJAR PERGIGIAN MESIR. MedicMesir akan menghubungi anda atas segala makluman terkini atau peluang yang sewajarnya dikongsi.  Ini adalah kerana tempat yang terhad untuk program pergigian di Malaysia. Dalam masa yang sama, pelajar perlu memastikan Universiti di tempatan adalah terbaik yang mungkin dan tidak sekadar menerima tawaran yang ada.

4. Pelajar yang telah membayar deposit pendaftaran akan termasuk didalam senarai PRIORITI. Refund hanya dibenarkan kepada yang membatal sebelum dokumen dihantar atau jika diluluskan oleh MDC.

5. Mohon kongsikan dengan rakan-rakan. Doa kita agar segala urusan dipermudahkan Allah swt.  

Salam,
UmmiMM

No comments:

Post a Comment